Veckans blogg !

Det var ganska lika på slutet. Men såklart var det (klicka här)BABY som vann med 5 röster över dom andra! Grattis gumman och du vi måste träffas snart! Jag saknar dig som fan det var skit skit länge sen vi träffades ju! Vad säger du ? Sugen på 10 donuts!? Älskar dig. Smsa mig någon dag hjärtat för jag har glömt vad du heter på min mobil.

Älskling!
(Leyla och Nathale i bakrunden som ska kolla hur många sånna där bröd hon kan ta på samma gång! haha mina sötnosar) Saknar sommarlovet.

Kommentarer
» Leyla

Yeaaa! :P

såklart gumman jag e alltid taggad på att äta :D Jag smsar dig ikväll så får du mitt nummer igen:)

love u :)

2009-09-22 // 17:10:20
URL: http://kkalay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback