It's halloween

Idag är det som sagt halloween, så ikväll blir det tjejmiddag hos Jonna. Och självklart ska vi klä ut oss. Själv ska jag vara vampyr, passar ganska bra va? Behöver inte ens köpa löständer. Haha skämt osido.

Påtal om vampyr, det var precis vad jag blev kallad igår när vi var på nån fest i viggbyholm. Haha men jag pallar inte bry mig. Kvällen igår blev iaf ganska misslyckad. Vi skulle egentligen gå typ 15 pers men sen när vi kom dit fick bara tjejerna komma in. Så jag, Fanny, Viktoria och Louise var där i typ en halvtimme sen blev vi utkastade. Jag och Fanny drog direkt hem och så sov hon hos mig. Vi kollade lite på twilight när vi vaknade och sen åkte hon hem. Nu ska jag leta fram lite kläder, puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback