Hinner inte..

Seriöst, jag har inte haft en lugn stund det senaste dygnet.. Därför har det blivit lite dålig uppdatering, sorry. Igår åkte jag och Emelie stan och gick till olika caféer och hotell och letade praoplatser, sen åt vi på donken och kollade lite i affärer också. Sen åkte jag hem, skrev klart min novell och åkte till täby c med Emelie och köpte present till Annie som fyller år imorgon !

Sen var jag tvungen att plugga resten av kvällen, inte kul ! Och idag har jag också pluggat massor. Fast jag har ju dansat och så också. Men ändå, känns som jag inte haft en lugn ledig stund på hela veckan. Jag pallar inte... och eftersom jag pluggade halva natten igår stängde jag av väckarklockan i sömnen imorse och vaknade typ 10 min innan vi började, så jag skippade idrottslektionen. Alla blev typ skitsura på mig ? Men det hjälpte iaf att sova längre, blev jättemycket piggare. Så därför ska jag somna tidigt nu ikväll. Okej nu blev det ett meningslöst inlägg, men whatever. Puss och hej , leverpastej !

Bilder från i tisdags när vi var med ruben, hugo och pontus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback