Godnatt och förlåt för bad uppdate

hej läsare ! har varit en skön måndag idag och en bra start på veckan. Försov mig dock imorse fast det får man räkna med om man heter NVictoria. Hade friends hela dagen och det var helt ok och efter skolan var jag med Johannes och sen blev det tacos till middag! Mums :D
Har haft otroligt ont i magen i flera timmar nu och jag vet inte vad det beror på men jag ska göra te alldeles strax så kanske det blir lite bättre för det är inte skönt att ha magont :(  Sen ska jag göra hårinpackning och sova. Har sovmorgon imorgon tills 20 i 12 så det är härligt och ska bara vara i skolan tills 1 sen ska jag göra en hemlig grej med pappsen. :) Ska bli roligt och är lite nervös faktiskt. vad har ni själva gjort idag då ? Bra eller dålig start på veckan ? :) Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback