Bedtime for babys

Känner att det börjar bli dax för mig att gå till sängs. Eller oss. Caroline ska ju sova hos mig inatt. Imorgon hade vi tänkt att vakna tidigt och springa på morgonen för vi har ätit så mycket godis och det känns inte bra alls! Tror ni vi kommer lyckas?
Resten av dagen ska jag träffa lite kompisar och njuta av att det är lov Sounds good?
På lovet ska jag hinna med att shoppa med Caroline en dag i stan. Play my musik fest på Fredag med caroline mm. Sova över med 20 tjejer och ha en riktigt härlig tjej-mys kväll på tisdag! Sen ska jag sova och bara ta det lugnt så jag klarar av skolan igen sen & så kommer jag göra tusen grejer utan att jag vet det eller som inte är bestämt.
Men nej nu ska vi gå och se på film för jag börjar se saker som inte finns nu. Eller det gör jag ju alltid. Jag har säkert ett sjätte sinne eller så är jag bara allmänt skitzofren och det är sjukt läskigt och mamma brukar alltid babbla om det att det inte är farligt och sånt. Tur det iallfall. Nu fick ni veta något ni kanske inte visste :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback