båda 2 !

hej våra läsare ! vi kom precis hem från täby och det var riktigt jävla kallt ! vi tog på oss 3 tröjor jacka halsduk två par vantar strumpor hjälm och glajjor! Ändå var det kallt som in i helvete! Kan  ni tänka er vad snygga vi var då ? Och tror ni inte vi träffar våra exkillkompisar eller vad man ska säga plus att det var flera där! Pinsamt eller vad? Bilderna kommer senare pågrund av att en viss slarvmaja(Caroline) har glömt camerasladden! Just nu sitter vi och gluffsar i oss godis, eller mest caroline, hon åt en muffins och en kanelbulle på 1 minut! haha tjockisvarning på henne!


Vi ska gå tills sängs nu och sova våran skönhetssömn för imorgon ska Caroline till dansen tidigt och jag ska träffa min lilla vänn jonny som förövrigt solade solarium idag och vill sova i min säng för den är skönare så han kommer typ halv 9 på morgonen och han förväntar sig att jag ska göra frukost till honom ?! Halåå och sen ska jag vara med Kurdio vid 4 för om jag inte är med honom ska han få 100 kr för att jag alltid kommer på en bort förklaring till att träffa honom det var ju väldigt länge sen jag var med honom så det ska bli roligt faktiskt! långt och tråkigt inlägg men så blir det när man är sjuk och trött
.
Glömm inte att kika in i bloggen imorgon för då får ni se 6iga bilder! :)
Kram och sov gott Från Caroline Eller mest Victoria.

Du är älskad min sötnos! Hoppas hon inte blir sur för bilden men den är ju så söt Eller hur ? Och hon ligger redan i sängen. Plus bilden är för minst två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback