7 oktober 2009

hej bloggen ! Förlåt för jag inte uppdaterat på länge. Igår var jag i skolan och efter var jag hela kvällen med sara linus markus och Philip och vi tjockade i oss pizza och godsaker och kollade på en jättebra och sorlig Film. Sen sov jag över hos sara och vi blev väckta med frukost på sängen av hennes pappa sweet haa?.
Just nu är jag väldigt sur och irreterad känns som om jag kommer explodera! Tycker verkligen synd om perssoner som är dumma i huvet och verkligen inte kan tänka själva. Eftersom jag inte gjort fel är det dom/han som kommer ångra sig sedan.. Alla kan ju inte vara lika smarta som jag? :D
Ska skriva till Erik på dirr tur att jag har honom! Det här kommer nog bli ett lite längre inlägg så om ni inte bryr er kan ni sluta kolla nu. Idag hade jag matteprovet som egentligen skulle varit i fredags och det gick väll helt ok! inte bra och inte dåligt eftersom jag inte tränade så mycket. Var lite med Johannes nu på kvällen också och jag vet inte hur det är emellan oss. Jag äter kiwi nu det är fan as gott !och jag har plåster på läppen. :( Råkade bita mig hårt i läppen när jag blev arg men Lyssnar på jättelugn musik för att bli lite gladare. Cha Cha ska tvätta bort sminket nu och sen spela spel  :)



Exakt såhär känner jag mig om inte värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback