Tröttheten tar över

Har precis skrivit lite på ett biologiprojekt men jag vet fan inte vad jag skriver just nu.. Det är nog bättre att jag går och lägger mig istället. Imorgon är det sista dagen jag praoar på bageri kardemumma. Jag kommer fan sakna det stället, haha. Men alla är jättegulliga där och man får göra roliga saker som typ stå i kassan, göra kaffe och mackor och sånt. Dessutom har dom världens godaste bröd och bakelser som man får ta med hem, det är naajs ! Om jag har tur får jag börja jobba där. Nästa vecka blir det prao på ica dårå, haha jag längtar INTE..

Juste, gustav och christian har fått för sig att dom ska komma och hälsa på mig imorgon eftersom deras skola ligger precis vid bageriet. Dom hade tänkt med sig alla nior och försöka få mig att bjuda på bullar. Vad tror dom liksom ? :o

Nu ska jag äntligen sova, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback