helgen

shu bitches! Har inte bloggat på länge men nu är helgen slut och imorgon är det skola igen. suck
Ifredags var jag med hanna hela kvällen och vi gjorde inget speciallt och igår var det "chillkrök" hemma hos mig med några och innan var jag med vedat och kollade på film. idag har jag varit i stallet och sen drog vi till vallentuna och käkade kebab och jag träffade vedat och nu är jag och sara hemma hos mig med dippchips choklad och läsk, mumsigt! vi ska försöka dygna inatt om vi inte somnar jag har bara sovit 2 timmar inatt pågrund av att alla sprang runt i mitt hus och gjorde inte som jag ville riktigt men sånt får man ta ;)
Längtar redans tills nästa helg då kanske vi ska se 2012 på bio för några säger att den är bra som fan och jag vill verkligen se den :). Ska fixa mig till myskläder nu och ha roligt! puss puss


























lite av bilderna :) Det bjuder vi på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback