Bloggpaus denna vecka

Och anledningen till det hittar ni i inlägget nedan.

Denna vecka kommer bli hemsk, jag kommer inte ha en sekund över till att blogga. Först praoar jag till fyra, sen är det dans och öppna hus på massa gymnasium.. All tid som blir över måste jag lägga på att plugga. Så jag kan verkligen inte blogga den här veckan.

Förhoppningsvis
kommer vicy blogga lite under tiden
I vilket fall som helst så ses vi om några dagar. PUSS PÅ ER !


Eftersom vicy också tagit en bloggpaus nu känns det som att det är rätt tid för mig att gå tillbaka till min gamla blogg. Kanske kommer tillbaka hit nångång. Men vi ses på min gamla blogg sålänge , pusspuss !

http://caruline.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback