Victoria Ljungberg

 
Förut var det vi två hela tiden , varje sekund? nu finns det inget kvar  men du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid älska dig storasyster. victoria<3victoria till döden
2009-03-23 @ 04:21:32 Permalink Kompisar Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Jag vill inte gå utan dig

Jag var alltid med dig, du gick före allt men så är det inte längre, varför ? & det sakanr jag mer än allt på denna jord. Jag vet att båda har förändrats en hel del det senaste året men alla förändrats någon gång, det tycker jag är synd .. när man verkligen har träffat sin bästavän så förlorar man det genom att man själv och sin bästavän förändrats. Det var liksom alltid du&jag, alla tog det verkligen som en självklarhet att det var bara du&jag som gällde för oss. Det du&jag mot världen. Men nu har vi helt olika vänner och vi ses aldrig längre. Jag sakanr min syster & min andra halva. Du var alltid den som fick mig lyckligast .. men nu är den tiden förbi & vi båda vet att det aldrig kommer bli som förut. Men jag kommer alltid att älska dig, & finnas för dig för du kommer fortfarande alltid vara min lillasyster / victoria ljungberg


 2009-02-17 @ 19:15:22
Permalink Kompisar Kommentarer (12) Trackbacks (0)

saknar min syster

allting blir fel och vi bråkar hela tiden men jagvet inte varför :/ asso förut bråkade vi aldrig och det var alltid vi vad som än hände. men det senaste halvåret har allting gått ut på bråka. vi stör oss på småsaker och träffar olika kompisar och båda har förendrats så sjukt mycket ! men asso även om vi inte träffa sså bara du mår bra så mår jag bra . men jag karar mig inte utan dig. du betyder så sjukt mycket ! asso kan du fatta det? VICTORIA&VICTORIA det är så ´det ska vara , jag vill bara spola tillbaka tiden ngra år ! inget var problem. det var bara du och jag och verkligen ingen kunde förstöra. alla visste att vi aldrig skulle lämna varandra. dom visste att det ine ens fans en liten liten chans ! så sjukt mycket minnen vi har och så mkt vi upplevt tillsammans. saknad, tårar skratt. ! asso kan du verkligen bara glömma allt det hära?`vi har delat hus, kläder, pengar allting och tillochmed haft samma killar många ggr ! vi är så sjukt lika. eller var i allafall jag vet inte hur det är nu. och jag ha rinte varit den bästa vännen men det har inte du heller ? du får mig att gråta hela tiden vet inte varför men jg älsakr dig lika mycket somjag gjorde första gången jag såg dig. min kärlek till dig går inte att beskriva på ngt sätt ! och alla minnen vi har alla saker vi har gjort det är ingen ide att skriva det för det är så sjukt mycket. och det fins i mitt hjärta guumman. jag kan verkligen lita på dig . du lyssnar på mig och får mig glad när jag som hälst vill gråta. kommer ihåg när jonny gjorde slut med mig och jag låg och grät i din säng då typ bara satt du där och gjorde mig lycklig igen. det är tack vare dig jag går upp på morgonen och det finns något att leva för . jag behöver dig !!! fatta seriöst jag älsakr dig. :'( allt bara fuckar upp sig men även om du hatar mig kommer jag alltid älska dig victoria ! kommer aldrig lämna dej vad du än säger. jag koller på gamla bilder på oss och undrar vad som hände? allting var så jävla mycket bätte förut. men tiden förendras. thing happen things go wrong men lives go on . i´m lost whitout you baby du betyder mer än varndra person på den här gjorden. jag gör verkligen allt för dig jag menar det. jag dör och dödar för dig hunny. alling vi gjort ska bara inte ta slut, vi ska hitta tillbaka till varandra det lovar jag dig. jag kommer iallafall göra allt för det ska hända.  ingen ska förstöra ! inte esca, sara , jessica , caroline , jonny , ralle , johannes? inte ngn !! ingen jävla människa kan ändra på min kärlek till dig. hoppas du läser den här texten någon gång. tänk då på allt bra vi gjort ! alla minnen . florida, fjällen , norrtälje , finland. alla helger. alla gånger vi sovit över . och bara börjat skratta för lådan sitter fel eller helt upp och ner.  kommer du ihåg när vi satt inne på toaletten i skolan och grät och allting gick söndr typ och alla försökte få upp dörren ! jag kommer i allafall ihåg det . asso vår vänska kan inte ta slut ? det går verkligen inte ! du är min syster , twinie , andra halva , ayita ana behabak victoria ljungberg

 
2008-12-23 @ 02:32:34 Permalink Kompisar Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Kommentarer
» Anonym

hej

2009-05-08 // 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback