Godnatt Inlägg

Hej bloggen, Har precis gjort klart min läxa -.- Det tog typ 3 timmar & nu pratar med en friend på msn och smsar med Några. Ska snart  sova tror jag och imorgon ska jag bara ta det lugnt jag har typ ögoninflamation.. mina ögon är helt röda allså vad ont det gör & ont i halsen också. kan det bli bättrE? -.-  Idag var jag bara på nova med massa kompisar och min kille, vilket liv jag har eller hur ?. & ´Sen hade jag bara två lektioner idag för jag blev utslängd från bilden för att en kille torkade i mitt ansikte med en disktrasa och kastade vatten på mig. dusgusting ...På fredag är det låååånghelg och ni vill inte veta vad jag ska göra? Eller ? Hahah nu blir det sängen för vicy. puss&kram
 - Jag tror inte på Kärlek om det inte är med Johannes

Kommentarer
» Anonym

vad ska du göra?:o ;)

2009-05-19 // 12:43:44
» Anonym

koka vatten med salt och sen så droppar du vattnet i ögnen varje dag, så blir du frisk, har gjort det sen jag var liten , så det funkar;)

2009-05-19 // 14:13:25
» casandra

har johannes flyttat

2009-05-20 // 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback