yesbox

46 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon?
Sara Edström
2. Hur gammal är hon? 16
3. När träffades ni sist?  I Tisdags :'(
4. Vad har hon för hårfärg? Blondin
5. Brukar hon färga håret? ja
6. Vilka färger har hon haft:  brunt, rosa, blont, lila, svart, orange
7.Vad har hon för parfym? Britney spears och DKNY vad jag vet?
8. Är hon galen? OM HON ÄR ? ^
9. Vad är erat första minne? kyckling och sprutande cola
10. Har ni många minnen ihop? skoja inte. TUSEN
11. Vart bor hon? Vallentuna
12. Har ni varit utomlands tillsammans? inte direkt
13. Hur ser hennes klädstil ut? ämh , typ inte normal
14. Vad heter hennes syskon ? Anton & Niklas
15. När träffades ni första gången? 2 Mars 2008
16. Hur träffades ni? Hon tänkte ta min kille :p
17. Vad går hon i för sporter? ingen tror jag
18. Vad brukar hon göra på helgerna? kröka och sover
19. Göra efter skolan? Gymnasium med mig
21. Har ni pussats? Många gånger
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Hela tiden
23. Har hon fräknar? naej
24. Har ni kollat på film någon gång? det e klart
25. Har ni bråkat någon gång? jaop
26. Har ni sovit i samma säng? haha a
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? yes
28. Har du sett henne gråta? många gånger
29. Vad gjorde du då? ringde simon
30. Har du sett henne vara riktigt arg? haha jaao & jag springer . man vet aldrig med henne hon är farlig
31. Har hon sett dig gråta? haha , tågstationen :p
32. Vad ska ni göra i sommar? Semester och det gamla vanliga
33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig
34. Har ni pratat i telefon någon gång? tror inte det
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Dö lite också
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Givetvis
37. Vad är det bästa med henne? att vi är så lika
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget. älskar henne som hon är
39. Älskar du henne? Mer än allt
41. Älskar du henne? haah ja ?
42. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon?  en krona
43. Finns det någonting hon ogillar? haha aa
44. Vad är en utav hennes högsta önskan? Just nu ? Simon
45. Säg tre personer hon inte skulle kunna leva utan?  Mig, Simon & Rebecka
46. Vad vill hon bli när hon blir stor? Polis
47. någonting du tycker att hon har behov av?  Cigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback