Torsdag

Shuuleluu tråkigaste dagen på länge :'( . fast nu snackar jag i telefonen med johannes det är roligt :) Fast han la på haha :p :( jemws ska inte sova här för hon vill inte bli sjuk som mig hihi (a) fast jag är frisk nu :) haha nu ringde en annan johannes & han la inte på iallafall . :p jag är på as bra humör vet inte varför . snart ska jag gå till caroline och sen ska jag se på en film som min mamma hyrt till mig (: Imorgon ska jag ju till stan och shoppa med frida. hon ska köpa as många rasta byxor ^^ och sen ska jag möta jemws . superduper roligt. juste kolla hennes blogg man kan spela ett spel på den . en apa som fångar bananer och pengar det är jätteroligt haha jag vet jag är tönt men jag får ju inte gå ut . eller jo jag får gå till caroline men hahh nu ska jag dusha puss <3


Kommentarer
» Anonym

HEJHEJ

2009-03-05 // 21:05:05
» Anonym

HEJHEJ

2009-03-05 // 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback