Helg

gud det känns som jag inte skrivit på länge. okej vad har hänt i helgen ? igår drog jag ju till stan med sara efter skolan och vi köpte två klänningar, massa ringer halsband och örhängen , sen typ smink, piercingar och inte så mycket mera faktiskt. vi käkade donken också. sen träffa de vi några as knäppa killar . haha på kvällen va vi med johannes lollo karim ralle makke och alla andra som var ute. det sög kuk och det var skit kallt sen vid 11 fixade vi fest hos några vi träffade. det sög också kuk så jag och sara drog ut därifrän mitt i natten och tagga hem till karim och pontus som låg och sov haha vi väckte dom. sen lollo stannade typ kvar på festen eller något kommer inte ihåg. juste vi gick vilse också som tur var hittade vi några som var ute som vi kunde fråga. Sen vaknade vi asa tidigt imorso klockan 9 :o vi sov typ 3 timmar bara . och när vi vakna det var inte någon fin syn. men vi ringde lollo sen drog vi tro till centrum och köpte cola och pizza. gud va jag älskade cola just då. när man är lite bakis sådär . sen gick vi hem till sara och sov och johanns och makke kom också dit. sen vid 5 tiden började vi sminka oss lite och sånt och gick hem louise som skulle ha tjejmiddag . det var super mysigt. vi åt jättegod efterätt haah och vi träffade hennes föreldrar som var asroliga (lite konsiga) haah men snälla och det va as pinsamt blablablaa. sen gick vi ut på en promenad och gick runt och pratade om allt möjligt , massa konstiga saker faktiskt . sen drog jag hem för jag började må illa och är asa trött. nu har jag sattit på mig myskläder och ska snart möta bästa bästis caroline. vi ska mysa och göra smoothie som vanligt. i love <3 aja jag vet jag har bara skrivit tråkiga saker men iallfall det är det som hänt typ aja ganska roligt . nu ska jag ut igen . puss & kram jag älskar johannes & glömm inte säga grattis till min älskade louise idag  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback