Favorit text <3

för länge sen på nova. jag hade precis börjat hänga på nova med åby barnen,
en dag jag va där som vanligt sen kom en tjej in jag tror hon var med lill sara,
men a iallafall hon kom in genom dörren.
kommerihåg som det var igår, första intrycket va fan vad
söt, hahha hon hade mörk blåa mjukis typ sen me hål i
där bak hah ni vet vicy:P jag frågade egzon vem det var,
då sa han vicy, jag hade typ aldrig hört namnet tidigare,
första ordet jag sa till henne va ''vicy du har hål i dina byxor hahaha:P
hon svara '' hah aa, men vänta hur kan du mitt namn'' sen jag sa 
''hur ska jag inte kunna det du är ju kändis'' hahah:P
PS: jag är inte säker om det var just så. men a iallafall sen
när hon skulle gå så sa jag hejdå och hon krama mig:p då blev
man ju glad hah:P sen när jag kom hem sökte jag på vicy på pea
o vi börja typ skriva,,,, a ni vet, du e katt- nej du - du e fan finast-
o blalblalbalblablablabla.... men vi träffades mera, o ja började
gilla henne, sen någonstans dära så blev det knas, jag kriga så mycket
efter henne men de kändes som jag gjorde det utan att få något tillbaka,
klarade inte av att se henne hålla på med andra och så,
de gjorde ont i bröstet och det sved, jag som själv nästan
aldrig hållt på med en tjej på den tiden viste inte vad jag skulle göra,
jag sa åt henne att jag gillade henne o inte ville att hon skulle hålla
på me andra o så, hon sa att hon inte skulle att de skulle bli vi o
allt sånt, så jag fortsatte kriga efter henne, men nästa dag så var
jag där igen, och hon med någon annan kille, jag sa till henne igen
o hon sa samma sak hon ska sluta o blablabla..så jag fortsatte
o kriga gav henne kommentarer, gjorde nästan allt, när hon
behövde pengar så gav jag henne, när hon inte hade något
att åka på så gav jag henne bussremsa som jag fan nyss
hade köpt.. men nästa dag så aa så va hon med någon annan igen,
jag började må dåligare o dåligare, mer och mer tjejer började
skriva till mig, eftersom ja trodde jag aldrig skulle få vicy vad jag
än gjorde så skrev jag tillbaka , det var typ då jag blev player
eller a vad ni vill kalla det, men a det fortsatte så, jag gav nästan
mitt liv till henne, sen hon blev typ tillsamans med någon fredrik tror jag,
sen jag blev tsm me hanna vad, aa sen hon blev tsm me min bror
jonny asso jag kriga så mycket men de kändes som ja aldrig skulle
få henne, jag gav henne fan ett fett dyrt halsband när hon var tsm me min bror.
men iallafall det fortsatte typ så, hon fick mig att ggilla henne och
nästa dag så höll hon på med någon annan. så jag gjorde lika dant
o a blev typ player, vi bråka massa o a höll på massa samma gång,
när hon pussa mig det kändes som jag kunde flyga, jag tänkte
för mig själv hur det skulle vara om hon var min om de va vi,
jag skulle aldrig släppa henne ! aldrig skulle jag låta henne falla,
tiden gick o efter massa skit så blev hon min ! jag va så lycklig,
trodde det knappt va sant, men de gick något fel, alltid när ja
skrev till henne att ja saknar henne o älskar henne så skrev
hon / sa hon bara okej tillbaka, hon sa framför mig att vissa
killar är fett snygga, hon raderar smsen som hon skriver me
andra killar, o jag märker ju att hon igentligen vill vara singel
fast hon gillar mig, så vill hon vara singel, hon vill kunna hålla
på me andra a o så vidare, jag mådde så jävla dåligt efter som
sättet hon bettede sig mot mig och behandla mig va helt fel, och
de tyckte inte bara jag utan hennes kompisar med, som victoriq
som inte viste vad som var med henne ! men a trotts att hon såra
mig o va dryg hela tiden så sluta jag aldrig älska henne ja va berädd
att ge henne allt jag hade, massa skrev att hon kommer playa mig
hon kommer dumpa dig o blablalba, men ja försökte inte lyssna,
jag ville inte tro på det! 16 dagar hade gått, sen kom dagen
då jag fick reda på det. hon skrev på msn att hon ville ta en
paous direkt så föll en tår från min kind, jag viste då att hon
inte älska mig lika mycket som jag gjorde men jag ville itne
ge upp jag ville fortsätta kämpa o jag lovade mig själv att få
victoria att älska mig mer  ! o att vi skulle bli lyckligast men a vi
börja typ bråkaen halvtimme efter gick jag ut till egzon, o han
berätta en sak för mig, hon hade vart otrogen, med min egna
bror min egna kusin han som betyder mäst! aldrig i mitt liv
har jag gråtit så mycket ! hon fucka upp mitt liv och tillslut
så fucka hon oxå mitt hjärta hela tiden hade hon typ utnyttjat
mig o lekt med mig som en leksak! ! men ja orkar inte mer !
ja pallar inte vara ledsen ! ja va så fucking trogen mot henne 
! o jag e inte player längre, hon försökte få tillbaka mig o så
men ja kunde bara inte ! ja tänkte ju fan på mitt egna liv e
det värt att må dåligt hela livet över en tjej ! för jag viste ju
vad som skulle hända om jag tog tillbaka henne! nu vill hon
vara kompis med mig . jag har inget emot henne hon är underbar,
men jag kan inte varakompis med henne o träffa henne och så för
jag vill värkligeninte börja gilla henne igen ! tro mig hon är tjejen i
mitt liv o hon kan få mig att bli kär i henne bara på några dagar !
men de känns så jävla fel så som hon beter sig men ja vågar inte !
jag är rädd att ta chansen igen o testa om de skulle funka igen! asso
jag o hon har gått igenom så jävla mycket ! så jävla många känslor
som e inblandade vi har fan gråtit tillsammans ja har alltid stöttat henne !
så jävla mycket kärlek det va ! men nu det är slut o kommer alltid att vara slut
haha men nu är vi tillsammans igen. Hon han lovat att aldrig
playa mig eller vara otrogon och jag litar på henne nu och
svär jag kommer inte heller. Aldrig mera !
tänker tillbaka till första dagen jag fick titta in i dina ögon.
dagen på nova. bästa dagen i mitt liv dagen jag lärde känna dig victoria .
tjejen i mina drömmar. tjejen jag alltid kommer älska. tjejen
som jag fastnat för och aldrig kommer glömma. tjejen som
fick mig att inse att kärlek faktiskt finns. jag sa för mig själv
hon ska jag satsa mitt liv på! men det jag inte visste var att
jag skulle få så här mycket skit tillbaka . så mycket som jag
gjort för henne som hon  inte ens kommer ihåg. vi är tillsammans nu
men jag undrar om hon ens vet hur mycket jag älskar henne.
hur jävla mycket hon betyder för mig. jag vill ge henne allt.
jag vill ge henne all lycka en tjej vill ha. hon är som min luft.
hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta eller rättare sagt
mitt hjärta är hennes nu jag ger den till henne och jag hoppas
med allt att honinte släpper den igen. för den här gången är
hjärtat inte gjort av järn som den va alla andra gångerhon släppte det.
utan den här gången är den gjord av glasoch om hon släpper det
går det sönder. och aldrig mer komma tillbaka jag vill att hon
ska tänka sig för flera steg innan hon gör något hon kommer ångra.
För ånger är något victoria känner till men det här gången finns det inga
fler chanser jag hoppas hon gör det rätta för jag älskar henne så mycket!
Aldrig att jag släpper henne hon är min livglädje mitt liv och mitt allt jag älskar dig
/ johannes <3


Kommentarer
» Anonym

aaaaaw <3

2009-03-10 // 21:11:56
URL: http://musmatta.blogg.se/
» Anonym

fin text av johannes

2009-03-10 // 21:12:55
» Anonym

fin fin

2009-03-10 // 21:13:43
URL: http://majlo.devote.se
» Beingtobbe

Det var inte lite du handlade :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Gratis reklam för din blogg och fler besökare - allt via tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-10 // 21:14:56
» Beingtobbe

Det var inte lite du handlade :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Gratis reklam för din blogg och fler besökare - allt via tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-10 // 21:15:28
» Beingtobbe

Det var inte lite du handlade :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Gratis reklam för din blogg och fler besökare - allt via tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-10 // 21:15:28
» funky

aaw så sööt :)<3 svär

2009-03-10 // 21:15:57
URL: http://rosakalsonger.blogg.se/
» vicy

jag älskar johannes han är bara MIN

2009-03-10 // 21:19:19
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» Anonym

kattig kille

2009-03-11 // 11:18:03
» Anonym

gulligt :)

2009-03-11 // 16:07:09
» Anonym

hahahahah de kommer ta slut snart tro mig vicy kommer bara suga av jonny igen som hon gjorde hihihihihihihihihih så ful text

2009-03-11 // 17:29:39
» jenn

va gulligt ;) <3

2009-03-14 // 00:59:17
URL: http://typjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback