7 mars

Godmorgon mina babies vakna nyss & ska snart möta bästavänn caroline , vi ska se på melodifestivalen ikväll haha och sen vet jag inte vad vi ska göra mera. Igår på play my music var det ganska roligt faktiskt det blev ganska mycket bråk men nu är iallfall allt bra mellan mig och johannes & vi är tillsammans igen. säg vad ni vill skiter i . Det var en tjej som fick en högtalare i huvudet och fick åka ambulans det var blod över golvet . stackars henne. sen träffa jag massa som jag inte varit med på länge typ victoria hannah och jennie. innan nova var vi bara i täby och hade tråkikgt och jag höll på frysa ihjäl. juste jag älskar johannes hihi. i morse när jag vaknade kunde jag inte prata och nu har jag ingen röst jag är as hes. vet inte varför . lite sjuk tror jag. nu ska jag sminka mig och möta carro . puss på alla

Kommentarer
» Anonym

jag såg dig på nova. du dansa med min kompis <3

2009-03-07 // 17:10:15
» madde

vicy , lyssna inte på alla andra, följ ditt egna hjärta. älkar du johannes så gör du <3

2009-03-08 // 19:27:22
URL: http://madderosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback