13 mars

godmorgon vaknade typ klockan 9 idag för jag var kokhet och hostade :'( Iallafall så har jag precis ätit pannkakor och badat. och idag är allt helt annorlunda än vad jag trodde. jag ska inte till sigtuna. inte bara för att jag inte fick för johannes också för jag är sjuk och inte orkar dra dit.  & till ngn som kommenterade .. nej johannes bestämmer inte över mig han säger bara vad han tycker sen är det upp till mig jag har egen vilja ? så det är inte synd om mig. jag tror inte att vi ska gå på bio idag heller men jag vet inte vill ju träffa honom. iallafall ska jag vara med bästis lite och sova över.
ooh shit vad händer med alla kommentarerna ? :'( men gud nu måste jag göra min engelska läxa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback