12 mars

För det första jag har namnsdag idag hihi grattis till mig och älskling victoria och sen alla andra som också heter det. idag var jag i skolan till 12 sen åkte jag hem sminkade mig dushade och så . sen mötta jag min bebis och sara i centrum allså vallentuna. sen köpte vi godis och gick till hjälmsta och träffade johannes i sin skola.sen när vi gick till nova var vi tvugna att hoppa över vatten haha det tog typ 10 minuter för det var as svårt. btw jemws är inte sur på mig längre det är ju ett plus. resten av dagen var jag på nova . ganska många var där faktiskt. juste jag var med min älskling johannes som var lite sur och underbar på samma gång hah sen lollo va där och bråka med ramiro .. asso dom bråkar så jävla mycket för båda älskar varandra. :'( imorse när jag skulle till skolan såg jag caroline haha . och nu måste jag gå ner och äta är så jävla hungrig . och sen har jag fått en precent som jag snart ska öppna . me like. ! imorgon ska jag vara med caroline  och sova över och ha myspys kväll , jag ska med gå på bio med johannes och kanske bebis om inte4 joahnnes vill eller så ska jag till sigtuna vet inte om jag pallar och får säkert inte för johannes så ganska onödigt att ens fråga :p jag träffade också karim oc makke idag  . jag och sara tyckte det var back in days då eftersom vi var med dom hela tiden förut och på sommarlovet. saknar . sen fick jag reda på allt om para . saqnningen den hära gången . nu ska jag käka middag brb

Kommentarer
» Anonym

Så du tänker låta din kille bestämma vad du får och inte får göra. Stackare...

2009-03-13 // 05:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback