asdfhkl

hej sötnosar, Inatt ska jag och caroline dygna, vi vet inte vad vi ska göra riktigt, men dra ut senare typ och bada i regnet!.. & massa andra roliga saker! Jag åker lixom imorgon.. Jag vill såklart utomlands men jag vill inte vara utan mina bästisar och min pojkvänn...Idag var jag med min lilla sötnos johannes! och vet ni jag fick en ros av min underbara pojkvänn, och sen har jag hans halsband som han jämnt anväder också! åååå kommer sakna han så hilma mycket ! 2 Månader utan honom ! Jag tycker en sekund är en evighet lixom. det kommer aldrig gå, kommer säkert ta flyget till libanon haha. Och när vi träffas igen har vi redan varit tillsammans mer en 5 månader ! jag kanske ska träffa honom snabbt imorgon och säga hejdå också. min  lilla älskling. Efter jag hade träffat honom var jag med sara och natta typ och sen träffade vi michel karim och ramiro. Och det blev mycket bråk för ett misförstånd typ. Malki ville komma och vi sa att han fick men han trodde typ att han inte fick och sen tyckte han vi var fittiga ! Fast vi sa att han fick men han trodde att vi dissade honom.. hah så jag drog hem och träffade caroline istället och åt middag.. Och nu har min brorsa typ fest hära och det är inte en lungn stund så vi har låst in oss i ett rum och ska ha myspys.




Kommentarer
» Anonym

sjukt vackert <3

2009-06-19 // 23:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback