sverige !

shuleluluu , jag ska till sverige inatt so snart komemr jag hem, typ ngra timmar !,  idag har jag ee, badat som vanligt, och dom senaste dagarna har jag fott bada med tr''ja och det ''r inte h''rligt allso men aja, sen kollade vi po fiskar lite uunder vattent i en bot men vi va under det ockso vanligt., och alla kilalr ''r helt konstiga h''ra.  saknar dej mera carolie. ,. och igor slutade inet kv''len so rolig, log och spydde av drickan och allt. haha lite kul doo . nu ska jag spela billiard med mina kompisar. vi ses snart. imorgon typ.! okehj hejdo dig



 

två bilder från inatt, (vi har pjamas och det var typ klockan 4) Inte så fina allså

Kommentarer
» lillsara

NÄR ÄR DU HEMMMA?????? RIIING MIG ELELR NGT DIREKT NÄR DU KOMMIT HEM OKEJ? VI SKA SES DIREKT, JAG SAAAAAAAKNAAAAR DIG SYSTER <3333333333333333333333333

2009-07-01 // 12:52:14
URL: http://llillsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback