love it

Nu ska jag go och sova, imorgon ska jag till stranden som vanligt och jobba po brennan, oka vattenskoter och go po en djuvgel sak, eller djurpark med min syster <3 Elskar det har.lengtar hem lite, bara till en sak, och det är min storasyster tryck der om ni vill se hur fin hon er, hon betyder verkligen allt och ar bettre en er alla, hon gor allt för mig, min riktiga stora syster jag groter av gledja för jag har dig, du er allt jag behover ingen annan! ofrar allt for dej, hoppas du vet det, dodar for dej baby, alltid vi lova mig det?!!? utan dig inget mig

Kommentarer
» Anonym

- nattinatti!

2009-06-22 // 22:13:42
» Anonym

- nattinatti!

2009-06-22 // 22:13:45
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback