vaken

förlåt för dålig uppdatering babys, igår på dagen var jag med jessica dogge rami (simon) ehm karl adam  sen ngra till kommer inte ihåg. var i täby kyrkby. & på kvällen va vi hemma hos mig, robin&marija kom också så och vi kollade på lite olika filmer, en av dom var harry potter hha, senare vid typ 12 drog vi till bällsta och träffade några och bara gjorde ingenting sen hände det lite grejer och jag marija robin drog hem till mig.  vi somnade typ 4 och vaknade 2 ?, asso jag måste vända tillbaka dygnet snart, imorgon kommer caroline hem och hon brukar alltid väcka mig före klockan 10 , senast 11 ! .. då sätter hon på värsta höga musiken, tänder alla lampar och gör så ALLt blir ljust om det inte funkar typ hoppar hon på mig. haha saknar min lilla sötnos, & min bränna börjar försvinna måste ut och sola, men det finns ju ingen sol. ngra undrade om jag ville dra till skavlöten och bada i morse ? och det regnade så jag ehm ville inte det då. ska snart äta frukost och sen dusha och fixa mig lite. vet inte vad som händer ikväll men ska försöka sova tidigt,  vet att det inte kommer gå ,& om 1 månad och 2 dagar fyller jag år. sömnpiller i present? ska fixa mig nu, tja



Kommentarer
» Sandra

SV:tack, desamma :)

2009-07-14 // 18:06:59
URL: http://sandraaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback