min kväll

hej cuties, När jag och bästisen sminkat oss drog vi till centrum och träffade några, typ tobias och david palmaz sen natha och dom. Vi taggade till stan och käkade i kungshallen med daniella , och köpte 6 klubbor för 48 kroner :o och drog tillbaka sen och träffade jessica erik och rami snabbt, Nu är vi hemma hos min lilla sötnos och hon ligger i sängen och sover typ, och vi lyssnar på markolio snart ska vi träffa rasmus och ramiro och sova över med dom två, mysigt ? Vi kanske ska "festa" eller bara kolla på film och sånt. vet inte riktigt. Nu ska jag sminka mig och sånt ! puss



vem bangar på att vara med honom lixom ? inte vi

Kommentarer
» Anonym

hur gammal va han där? ;)

2009-07-10 // 00:00:16
» Anonym

ere han ja ska kalla for bror haha

2009-07-10 // 15:49:00
» Anonym

johannes du vet inte vad du snackar om jag hört skit mycket om dig även om jag inte kommer från vallentuna rykten om dig skit mycket och tycker inte du ska snacka om andra din lilla kebab nisse fan hörde du va fett hårig också bilden till esca haha fan va roligt det e med rykten TÖNT! kmr döda dig om jag hör nå mer om mina polare som du har sagt kommer döda dig och bomba ditt hus äckel!

2009-07-14 // 00:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback