hej sötnosar, saknat mig ?

Igår:
Var vi typ ute hela kvällen vi var med simone karro mimmi och ekta typ sen ngra flera kommer inte ihåg alla men det var många där, vid kragsta allså ,det hände inte så mycket skulle bli bråk och sånt tror jag. vi rökte vattenpipa och sen började det regna så jag drog hem till bästisen och sov där.

Idag: Vaknade klockan 12 typ. jag och bästisen drog och träffade ngra i kyrkbyn, jessica och robin. sen raz och hennes kompis. Efter det taggade vi till väsby och shoppade lite saker, och vi ska till stan imorgon. Sen käkade vi på donken och drog och träffade några andra i centrum. Sen .. haha mycket sen
Allafall träffade vi simone natale och karolina i centrum och vi gjorde inget typ drack coca cola. Typ vid 10 drog alla till kragsta igen och där va simone victoria bebbe palmaz och colin typ rökte vattenpipa i regnet, var med dom lite sen drog jag hem. ska dusha snart och sen kolla på en film.


 Två linnen typ, en bikini och armband ! (sämsta mobilen så bilderna blir dåliga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback