söndag kväll

snart ska jag bada & äta middag och efter det plugga lite. Fast jaghar ju prao imorgon på en restaurang haha det ska bli roligt . Juste jag kanske ska vara med carro ikväll också och på fredag ska vi på bio och sen lördag shopping i stan jag måste köpa massor med saker. hoppas veckan går fort. jag ska sova tidigt idag har jag bestämt mig. Vi somnade ju klockan 6 inatt pågrund av att carros katt dödade sina kattungar vi var ju lixom tvungna att rädda dom vi viste inte riktigt hur vi skulle göra men caroline tog en sko och slog typ katten med den . så det skulle bli snäll men det hälpte int eså vi fick låsa in alla katter  i olika rum och dom försökte förståss komma ut så det gick inte att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback