Några frågor

1.vadfan hände med den vicy jag en gång älskat?
väx upp ffs, du går i 9an och är den största fjortis jag sett, snäll sluta!
svar: Jag är exakt samma persson som förut. Det skulle vara lättare att svara på din fråga om du skrev vem du var. Och själv tycker jag inte att kag är fjortis längre. Eftersom du verkar att inte vara med mig längre så kan du inte bedömma? kanske utsidan men verkligen inte min insida ;)
2.varför är du så jävla äcklig ?
svar: patetisk fråga så jag kommer inte svara !
3.varför skickar du nakenbilder på dej?
svar:jag har skickat nakenbilder en gång. Ett misstag jag vill glömma ! och kommer inte göra om det kan jag lova dig
4.Ångrar du något, och i så fall vad?
svar: Jag ångrar mycket saker i mitt liv, nakenbilder och rykten. kompisar jag svikit mm. Glömm dagens misstag imorgon kommer nya. Det stömmer inte. saker man gör fel gör inte att sudda bort eller bara glömma men man lär sig något. och skulle jag inet gjort misstagen skulle jag väll fortsätta göra dåliga saker. Har lärt mig mycket av mina misstag . Kan berätta mera en annan gång.
5.går du i skolan? hur ofta och vilken? hur många poäng har du liksom?
svar: Jag har gått i skolhagen och vallatorp det senaste året. jag fick 10 ig 5  och 1 vg så det var redan beslutat att jag skulle gå iv nästa år och istället fick jag börja iv direkt nu i 9an . För det var meningslöst att gå i en skola jag aldrig gick till pga olika anledningar. Men nu ska jag satsa det här halvåret så jag kan komma in på den linken jag vill nästa år.
6.är du kompis med victoria ljungberg nu? ni har ju bråkat mycket förut..
svar: Japp ! jag och victoria har varit kompisar i drygt 2 och ett halv år nu och vi delar många minnen tsm. Men vi har tyvär glidit ifrån varandra mycket på senaste tiden vi träffar olika kompisar och vi har hamnat i konflikter av bara små saker. men vi är fortfaranda systrar och kommer alltid vara det. vi kan alltid prata med varandra och jag är så glad att jag ahr dig victoria. Jag vet att snart kommer allting bli som förut.
7.Hur sminkar du dig?
svar: Tack och lov sminkar jag mig inte som förut . Ibland sminkar jag mig lite ibland mera och ibland inte alls när jag inte orkar. En vanlig dagkan mitt smink vara : Foundation , lite puder sen rouge . ibland ögonskugga eller liknande och sen rätt mycket mascara för jag har korta ögonfransar. Många klagar på min sminkning men sköt er själva ist jag får väl se ut som jag vill ?
8.hur många har du knullat med?
svar: privat , men inte alls lika många som alla tror att jag har haft sex med. Det är bara rykten. Tro vad ni vill
9. har du varit kär på riktigt
svar: Jag har varit kär på riktig. I 5 personer har jag varit riktigt kär i på riktigt . sen har jag haft många oseriösa förhållanden tyvär!
10.när blev du av med oskulden?
svar: När jag var 14 år hade jag sex med en kille som jag älskade och jag var redo och ångrar det inte en sekund

Fortsätt fråga. Jag svarar på dem mästa frågorna så gått jag kan. puss

Kommentarer
» Anonym

Är du hora ?

2009-01-20 // 22:04:17
» Anonym

Är du hora ?

2009-01-20 // 22:04:27
» victoria

verkligen inte

2009-01-20 // 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback