johannes svar

hahahhah patetiska lilla unge var det det bästa du kunde komma med :

av johannes:
hah ... vem e du vem e jag... lätt att svara på!!!!!! du= ingen framtid, lever livet men har snart inget kvar! dom ända killarna du kommer ha e dom som e desperarata o vill ha knull av någon som kan ge dom lätt o snabbt.... jag bryr mig inte<3 ingen kille kommer kunna ge dig de ja gav dig.. men walla gav digf för mycket luft. jag köper för en femma o kastar för en krona !


ska de här vara något man kommer sakna när man har de här----> haha



jag va tillräckligt billig för du skulle ha råd iallafall annars hade du ju aldrig varit tsm med mig? haha jag vet vem hon är hon bor i stan och är paows kompis (: lycka till med dina kärlek via internett du kommer verkligen ha ett bra liv sen när du inte ens har något liv nu ? patetisk och omogen sötnos du är :) orkar inte slösa ner mera tid på dig nu så hejdååå miin lilla gulleplutt hoppas du inte missar planet till libanon. ingen kommer sakna dig. kanske alla dina horer du träffar på playahead men ingen annan (: vad sägs som en bild på johannes håriga kuk ? någon som vill se? bara säga till så finns den direkt i bloggen :) hoppas du njuuter johannes <3


Kommentarer
» jesicat

vicy är finare än hon :)

2009-02-14 // 10:36:27
URL: http://favoritfejk.blogg.se/
» Anonym

JAG VILL SE!!!

2009-02-14 // 11:58:59
» Anonym

är det där bråket seriöst eller oseriöst?

2009-02-14 // 14:13:45
» Anonym

jag vill se visa bilden

2009-02-15 // 12:07:20
» Anonym

JAG VILL SE!!

2009-02-15 // 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback