Johannes is soooo fake !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

allt som kommer nu jag säger inte att det är något fel men asso men tanke på det han skrev i sin blogg idag så är det ju lite kul faktikst . eller så är det jag som har dålig humor. jag vet en som kommer skratta och det är favoritfejk.blogg.se för vi garvade redan innan (:


Det här skrev johannes i sin blogg idag :

Mitt gamla jag, som nu är mitt nya.

Du har hört om mig kanske?
playern? ny tjej varje minut?
hah nejnej inte längre!

Pallar inte hålla på att gå runt o såra massa tjejer längre, nu när jag blev sårad själv så har jag innsätt hur jag faktist betedde mig, inte kul. Så jag ska bli mitt gamla jag igen:) han fotbollssoldaten, han som alltid hade en boll i handen, han som inte brydde sig om hur han såg ut eller om vad andra tyckte om honom, han som levde sitt egna liv, och inte försökte leva som andra:) ahjde skriver mer senare puss<3






nejnejnej inte längre johannes ? hahah du ljuger så jävla dåligt du vill verkligen ha varenda tjej du ser ? Du blir kåt på allt som rör sig . tycker synd om dig gubben men ingen av mina bästa vänner vill ha dig !!!!! FATTA DET ! OCH SNACKA INTE ENS MED CAROLINE HON VILL INTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Johannes: Hej
Jma: Hej
Johannes: eru sur på mig?
Johannes: ?<3

Jma: nej men varför slog du vicy
Johannes: för hon slutar aldrig tracka mig fast jag säger till ! o hon skriver o hotar att hon ska sätta ut bilder på sin blogg på min kuk :S sen hon fortsätter vara kaxig o allt. ja blev fett sur. men jag slog inte ens hårt det var mäst som ja nudda henne eller putta typ men hon tyckte tydligen jag slog henne!
Jma: ok
Johannes: + hon sa själv att  hon e värd att bli slagen. men ja är över de ja gjorde. men de blev som de blev. men jag pallar inte vara ovän me dig?
Jma: jag är inte sur på dig tycker ba det var onödigt
Johannes: men röde knappt henne:P hon sluta ja aldrig:S fan ska jag göra!
Johannes: ?

Jma: du behöver inte förklarar
Johannes: okok. var dryg da


samtalet var slut 16:10:08

Johannes skriver igen kl 16:45:20

Johannes: kan vi träffas?

Jma: idag
Johannes: m
Johannes: ber dig har tråkigt

Jma: men jag har ba sovit en ochen halv timme inatt måste va hemma
Johannes: ofta :-O du kan få sova hos mig om du vill. <3 du e kul:) o jka har sjukt tråkigt:(
Johannes: Jma?:-O

Jma: mm ?
Johannes: fick du inte de jag skrev:P?
Johannes: ber dig jma:(
Johannes: :'(
Johannes: varför dissa rdu mig:)
Johannes: *:(

Jma: gör inte
Johannes: du vill inte träffa mig:(

Jma: inte nu nj
Johannes: lite senare da?
Jma: inte idag
Johannes: okok:(
Johannes: förlåt om ja gjort något

Jma: du har inte det
Johannes: ok men ja vill vara me dig någon dag<3 om ja får?

Jma: ja
Johannes: tack sötis:)
Johannes: du e fett söt
Johannes: förlåt om du inte vill att ja säger de

Jma: asså haha, kan du gå in på http://jemuar.blogg.se och sen klicka på följ bloggen med bloglovin :P
Johannes: hah varf :-O
Jma: för jag får flera besökara då
Johannes: okej älskling gör snart
Johannes: kan vi vara imårn?<3

Jma: vet inte vi får se okej ?
Johannes: okej okej<3 va göru
Jma: inget typ fixar med bloggen sj
Johannes: ne inget vill vara me dig (L) hur gåre me nils?
Jma: jag vene fråga han
Johannes: ok gör senare<3 fan om ja va han! ja skulle tagit dig direkt:S:-O
Jma: haha oekj
Johannes: ha a :P varfö skrattar du för?
Jma: för jag är inte så snäll :P
Johannes: hah ja tycker du e fett snäll:D men ibland eru läskig:P
Johannes: jma va skulle du gjort om ja råka kyssa dig:-O<3

Jma: man kan inte råka kyssa någon
Johannes: men om ja gör de da
Jma: då skulle jag tycka du är dum
Johannes: varf:-O
Jma: jag e på g med nils tycker inte om dig mer än kompis och du var nyligen tsm med vicy
Johannes:de va en bra förklaring:P




Johannes till caroline :

Du är 8 snyggast till 10 fan att du har kille men du älsakr han gör inte slut med han du är så jävla fin men du är för fin för mig jag vet va inte sur på mig kan vi träffas ? ska vi fråga varandra saker ? blablblaaa snällaaa svara så jävla fin du är ska vi träffas ensamma och kom inte med vicy . Jag svär jag kan göra dig kåt på msn ska vi testa ? va inte sur på mig carro vill inte bråka med mig du är så fucking fin.. nanananannaaaa


Fotbollssoldat.blogg.se säger:

vill du knulla med mej

caroline säger:

5. hur snygg är ja på en skala 1-100?

Fotbollssoldat.blogg.se säger:

100 <3

för fin för mig



(bara en sekund av alla timmar han skrivit till henne) och du vet hon driver med dig johannes & skckar allting till mig :p du tas som en leksak och du som inte va player och skulle hålla dig till din tjej eller inga alls :s förstår mig inte på dig faktiskt någon som gör? <3






Tendai sa:

alltid araber slå tjejer knazz asså

Tendai sa:

haha player han dig oxå som han gjorde mot izza??

vicy sa:

känneru izzo ?

Tendai sa:

haha fett dumma ni lär ni er aldrig han e den dummaste player jag känner på gud player med tjejer som känner varandra

Tendai sa:

aah hon e min hooe

vicy sa:

hah okejokej
Tendai säger:

synd om han fan han slå tjejer han kommer bajsa på sig när han ser mig faan haha

vicy säger:hahah a fett kul <3

Tendai säger:

men de inte hans fel att han player ni måste jue fatta när han player halva täby så tro ni att han ändras haha

vicy säger:
hah

Tendai säger:

hah jag hade rätt visst?

vicy säger:
japp (:



aadriiana- 2009-02-06 18:09 [ privat inlägg ]
nepp han skulle sova över en kväll sen han höll på med min syster så de tog slut, sen han krigade för att få mig tbx men jag sa nej han skickade bild på mig och skrev typ släpper allt men håller i dig jag lovar osv. :)<33

aadriiana- 2009-02-11 19:42 [ privat inlägg ]
tss.. vill inte ha han gumn<3 han skrev till mig idag han ba förlåt han hundade som fan sen nu kolla på hans press redan ny :P<33

aadriiana- 2009-02-15 12:11 [ privat inlägg ]
varför boxade han dig för:@ han visar bara vilken tönt äckel han är

hahah skicka bilderna på johannes som du har skrivit om i din blogg:P<3


Det här hände lixom efter han skrev att han hade ändrat sig & nu träffar han ella och är tsm med någon eloise & snackade med paow på pea hon ska skicka allting senare pusss och kraaam

Kommentarer
» Anonym

johannes är skarrigaste jag sett !!!!

2009-02-16 // 20:19:52
» Anonym

bästa dissarna & bästa bloggen <3

2009-02-16 // 20:20:19
» ja19

asso de dära e inte sant de dära me carro jag har inte skriiv sådär

2009-02-16 // 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback