jag blir förvirrad

Elias min bror tänker lämna mig för att jag gillar johannes och är tsm med honom. okej jag kan förstå varför men han säger lixom välj johannes eller mig och det går ju inte?  Sen victoria börjar prata om många siffror och eli säger att han är helt svensk när jag hela tiden trott att han är blatte eftersom hans morbor(malki som är yngre än han) är det. helt sjukt aso fattr inte hur det går till. och eli säger också att jag är smart bakom masken och att jag avr annorlunda nör jag gick i hans skola(engelska skolan) okey klart jag förendrats men det gör alla . Godnatt


Kommentarer
» Anonym

han kan inte bestämma vilka du ska vara tsm med och inte. Gör som du själv vill. vill han inte vara din vän för att du är tsm med johannes så låt han inte vara det då :)

2009-02-03 // 17:56:10
» Anonym

/ Becca :)

2009-02-03 // 17:57:51
URL: http://musmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback