godmorgon

Vakna typ nyss och jag är fortfarande as trött jag skulle somna ganska tidigt igår tänkte jag och precis när jag somnade. typ klockan 1 rigner min mobil men jag svarade inte sen ringde den typ 4 gånger till så jag svarade och det var Emelie och hannah som var utan för mitt hus och sa kom ut fort. Jag borde inte gått ut men  jag gjorde det typ i sömnen hah . Vi skulle tydligen leta efter några killar som dom hade tappat bort eller något vet inte rikigt . Vi hittade inga killar men vi hittade två kundvagnar (: det var sjukt roligt faktikst att åka kundvagn ner för en backe när man typ halv sov ;) tss sen fick jag äntligen gå hem och sova igen . Precis när jag somnade igen smsade makke och jag hade en låt som sms signal ! typsikt jag vaknar igen . iallfall idag ska jag typ vara med jemmapemma och några om jag orkar annars vara hemma och hyra film med några andra. nu ska jag göra pannkakor och äta glass tjaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback