gårdagen

Igår gick jag upp extra tidigt för att åka hem till sara . Vi lagade pannkakor och sen bestämmde vi oss för att åka och se ' i taket lyser stjärnorna' jag vet vem hon i huvudrollen är hon gick i min förra klass hihi lite coolt . Iaf så åkte vi till täby käka på donken och sen såg filmen det var sjukt bra och sorlig.. Efter åkte vi till vallentuna och träffa folk på nova det avr sjukt kallt ute så jag stannade där typ hela kvällen. sen när jag skulle hem missa jag typ tre bussar tack vare robster och vedrano -.- kom hem halv 3 och då var det typ 20 minusgrader så jävla kallt. Jag och sara hade roligast igår iaf måste jag säga . pussochkram skummbanan

Kommentarer
» jenn

såg den filmen också igår :D <3<3

2009-02-01 // 20:21:51
URL: http://typjenn.blogg.se/
» isak

hon går i min klass :) älskar dig

2009-02-14 // 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback