.

sorry för väldigt dålig uppdatering men jag har glömt bort att skriva. Igår var jag ju med lollo martin palle vedde och dom jag sa förut. Vi typ gjorde inget åkte runt och tog kort på någon kille och hade roligt. sen åkte vi hem till martin och spela guitarrhero "jag ägde" (: Sen börja palle skrika och vi blev utslängda 20 över 2 på natten , haha inte att rekomendera. och ingen av mig och martins mobil fungerade så vi började gå mot centrum. Haha juste martin blev inlåst i centrum garaget också det var väldigt roligt. sen åkte vi lite bussar fram och tillbaka för jag hade ingen hemma nyckel sen i typ odenplan kom det fram två tjejer till oss som va 22 ¨r det var skit läskigt först börja dom typ bråka sen sa dom du är på tänd blablbla jag ba nej ! dom ba jo om inte du är det så är martin det har han sålt till dig ?sen skulle vi säga vad jag sa om mina skor jag inte fick på mig. hah dom var jätteläskiga faktikst går inte att förklara sen skulle dom visa mig hur jag skulle göra om jag bråka med ngn nanana typ och sen skulle vi gå iväg och dom börja typ pussa mig och kalla mig gumman och allt jag ba shiet . sen efter typ 45 minuter fick vi gå därifrån hah och vi hittade typ inte hem eller jo efter ett tag . När jag kom hem på morgonen somna jag på dirr & sen vakna jag och åt mat hihi . Lite rolig natt faktiskt det var bara en tredjedel av allt som hände ;) (h)

Kommentarer
» Anonym

fjortis

2009-02-25 // 21:16:02
» Anonym

rolig natt hah :)

2009-02-25 // 21:58:17
» paaaaaalllleeeeeeeeeeee

vadå att jag skrek?! Jag skrattade lite. Sen när hans morsa kom va det inte för att jag gjorde nått! Jag va ju fan på toa!

2009-02-25 // 22:44:27
» viktoria

hah skrattta lite ? heh aja :p<3

2009-02-25 // 23:03:29
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» Anonym

du strula ju me vedde?

2009-02-26 // 11:44:12
» Martin xD

va sa min mamma till dig palle när hon hittade ölen hahaha :P

2009-02-26 // 15:14:29
» jägerhult

naaajsiit :P<3

2009-02-27 // 00:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback