Det med johannes

jag ska snart sluta skriva om johannes men det här är vad några kommenterat i hans blogg.
& han slog mig inte så hårt faktiskt men ändå fegt att  slå tjejer men du är ju ganska feg eller hur johannes? (: men jag har inte skickat någon på dig. Du är mitt ex jag är lite mognare än hålla på såhär det är överdrivet någon som håller med? Det ända jag gjorde va skrev en text om dig som inte var dålig eller bra. du börja du kalla mig billig och hora så lixom a ? Du kommer aldrig kunna glömma mig iallfall johannes och verkligen inte om du läser min blogg hela tiden. snackar med mina kompisar slår mig eller skriver fittiga sms bara för att smsa med mig :p gå bara vidare som du gjort men på fel sett ? A kommentera hur dåliga kommenterar som hälst nu men jag bryr mig faktiskt inte om vad någon säger jag har bättre liv än att skicka folk på johannes eller ens tjaffsa med han hela saken är så himla överdriven tycker jag i allfall. puss & smek livet är en lek

du har stavat fel på tårar

2009-02-14 @ 12:27:07 Postat av: din mamma har stavat fel på din mamma
2009-02-14 @ 13:26:31 Postat av:

du e ful

2009-02-14 @ 23:31:26 Postat av:

ofta du slår en brud, fyfan vad fegt du är ingen riktig man jävla pussy visa respekt

2009-02-14 @ 23:38:45 Postat av:

Om det nu är så du slagit vicy så är du grymt låg... (och borde söka hjälp) Men med henne kan man ju inte veta heller om hon talar sanning...(det borde hon söka hjälp för)

2009-02-15 @ 00:53:41 Postat av:

fett fegt att slå en tjej slå mig istället om du vågar !

2009-02-15 @ 00:56:31 Postat av:

inga riktiga blattar slår tjejer mannen ! har inte din mamma uppfostrat dig ?


Kommentarer
» Anonym

tss mogen kille

2009-02-15 // 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback