sommarlov

hej sötisar, haft en bra kväll ? Det har jag. Var på nova och kollade film med alla som var där typ. En skräck film som var jätteläskig och sen en roligfilm så alla skulle kunna sova haha. Träffade malki också och det var jättelänge sedan så det var roligt faktikst. Lördag blir det the voice ! & på söndag fyller jag år (a) & En kompis ska sova över hos mig. Fett läskigt:o Sen är det skola snart ! Fan vad jag inte längtar sommarlovet gick väldigt snabbt ändå! & kommer ihåg att i juli tyckte jag sommarlovet var jättetråkigt och det sämsta  och allting och hoppades att augusti skulle bli bättre och det blev det helt klart!. Just nu dricker jag juice och ska snart borsta tänderna och jag smsar med patrick om en hemlig sak haha feel the pain ! Jag driver men jag vann över han på kortspel typ minst 100 gånger idag.. intressant Eller hur ? & vet ni jag tappade fanta på hela min tröja och mina mjukis idag så under hela filmen var jag helt fantning :/ Och sen tappade jag ut hela min och saras coca cola också. så vi fick en energy dricka istället. det var ju snällt visst ? förlåt om det inte har blivit mycket bilder på senaste tiden men jag har ingen mobil ju. Eller jag kan smsa och ringa men det går inte att se något på skärmen eller ta bilder så ni får vänta ett tag. Snart ska jag gå ner och kolla om min brorsa är vaken :o Det är väldigt mörkt just nu och det är läskigt här på övervåningen då. haha jag låter gay som vanligt . aja ska göra mackor också och sen hoppa i sängen och kolla på en film som jag har laddat ner. hoppas den är bra och att jag inte somnar. på morgonen imorgon ska jag dra till bästisen och vi ska fixa oss tillsammans och sedan träffa några och sen blir det the voice & andra roliga saker. Det är bara 22 timmar kvar tills jag fyller år nu. Asso gud jag måste verkligen gå och göra något nu. typ ta lite frisk luft eller fixa te. Känner mig väldigt utråkad och yr .Vet inte vad som händer. men godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback