skola imorgon, suck :(

hej allesammans ! Förlåt för dålig uppdatring men jag har varit sjuk & är det fortfarande, hoppas det blir bättre tills imorgon då skolan börjar :) ! Det blir det säkert om jag tar en alvedon till och halstabbletter och ligger i sängen hela dagen. vaknade vid 9 idag och följde med mamma till täby en snabbis och kollade på lite kläder snabbt och ska köpa två tröjor imorgon. köpte två hårinpackningar , sminkbortagningsmedel och lite mera skolsaker. Igår träffade jag johannes hela dagen och tog det väldigt lungt. sen på kvällen var jag med caroline och hon sov hos mig också. sen har det inte hänt så mycket mera i helgen. ska sova tidigt ikväll så jag verkligen inte försover mig första dagen imorgon. det får verkligen inte hända! Det känns konstigt att hela sommarlovet är slut. det gick så snabbt. :( men nu ska jag se på film en stund och smsa lite kanske somnar också hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback