sommarlov

hej allesammans !, kom precis hem från the voice och det var en kall och lååång kväll asså, Seriöst tror aldrig att jag varit så här kall det regnade ju väldigt mycket kan man säga. Det var roligt på the voice tror jag, Eller nej det var det inte det sög kuk och var hur mycket folk som hälst och värsta cepe killarna på mcdonaldns !gjorde ingetspeciellt bara var där och träffade alla typ och rökte lite vattenpipa. Precis när vi dragit var det något som typ kastade en tårgasbomb i publiken och 26 stycken skadades, fan vad läskigt , & Idag fyller jag år :o !. ♥ Och alla sjöng för mig på bussen det var as pinsamt  ! och bussshaufören var helt cepe han kunde inet svenska eller något det var as kul när han pratade. om det går haahh xd.  just nu har jag precis ätit kött pommesfrittez och sås och druckit juice :) Lite sen middag kanske men Det var jättegott. Snart ska jag hoppa i sängen och imorgon när jag vaknar får jag presenter wihoo. Det kommer nog bli väldigt svårt att sova för dom som bor i mitt område har värsta stora hemma festen men g musik som fan ! kommer snart gå dit och be dom sänka.. hah jag driver men jag vill sova ju & caroline kan inte heller sova! . Eller jag är inte så trött längre så kanske ska kolla på film & nu är min älskade bestis hemma igen ! ring mig imorgon när du vaknar caroline vi måste träffas ! Love you sweeties, goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback