söndag tjilldag!

hej allesammans ! Förlåt igen för att jag aldrig skriver, har så mycket med skolan och andra saker just nu ! har precis gjort en läxa för första gången på ett bra tag. söndagar är ju tjilldagar så man ska ta det lungt och sova, kolla på film och sånt Eller hur och om man är bakis, vila upp sig igen.? vad brukar ni göra på söndagar? tidigare idag var jag med johannes, ovanligt? haha sen drog jag ut och träffade caroline och vi käkade ute och sen var jag hemma hos henne en stund. Snart ska jag sova men innan måste jag ladda ipoden , lägga in musik i mobilen, ta ett bad. dricka juice och äta kex, säga grattis till luay som fyller år om mindre än 30 minuer. välja kläder tills imorgon och borsta tänderna, har lite sovmorgon imorgon tror jag. annars tar jag det endå! puss och smek vicy lek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback