sommarlov

hej älskligar, har precis haft ett samtal med jennifers mamma, hon var riktigt trevlig faktiskt. Ska träffa jennifer imorgon för båda vi två vill reda ut det som hände mellan oss. För hon har inget med dom andra tjejerna att göra och jag ville inte göra henne något eller att hon ska känna sig hotad och inte vilja gå ut och hon verkar inte vara lika blåst i huvedet som dom andra tjejerna. & hon ska inte få problem för jag hatar andra tjejer Eller hur visst har jag en poeng ? Så det kommer kännas skönt för mig också. För Det andra sättet som ni två väljer att lösa det på kommer ni inte få ut någonting på. jag kommer vara exakt likadan efter som jag är nu och ingen ilska kommer att försvinna på det där sättet. Tvärtom den kommer bli mer & mer för varje dag som går från och med nu. Allså det är svårt att förklara för er som inte vet vad det handlar om men ni får inte veta allt just nu. Ni kommer få veta snart det lovar jag men tills dess måste jag vara tyst. hihi jag älskar hemligheter. Snart ska jag hoppa i sängen och kolla på en film jag måste ju vakna tidigt imorgon och träffa henne. jag ser faktiskt fram emot det. jag vet att jag är tönt nu sara, Förlåt mig så mycket  (a)

Kommentarer
» L I L L S A R A

DU ÄR TÖNT!

2009-08-12 // 23:18:43
URL: http://llillsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback