sommarlov

hej sötnosar, Förlåt för dålig uppdatering. Igår och Idag har jag och bestisen bara varit i stan & , Fick med lite saker hem, en mjukis dress, Ett linne. 3 tröjor, En borste + smink och örhängen,hårförlängning och hårfärg, skor & donken och mat på kungshallen. Det har inte varit så varmt dom senaste dagarna det är ju tråkigt. Sen på kvällen igår och idag har vi varit med sofie malin och cicci typ. sen träffat massa andra såklart. Om två dagar kommer caroline hem ! vad jag saknar henne. nu ska jag mysa med nathalie innan hon ska sova, smsa om ni vill något
& jag tänker inte slösa bort min tid på att skriva om dig om du tror det bara för du skriver om mig, gud är jag din idol eller ?. Eftersom det är det du verkar vilja. Du och din "kompis" vågar ju inte ens gå ut längre för ni är så rädda för oss. men bakom datorn är du kaxig och leker större en vad du är och det vet båda vi två i verkligen heten gör du ingetning och det har du bevisat ett antal gånger. jag vet inte varför jag skriver för nu sjunker jag till din nivå men jag har inget att göra just nu så kan ge dig lite uppmerksamhet det kan du behöva gumman. och om du är så modig och bitchig och vi är största töntarna säg det face to face. Du skämmer ut dig så mycket men det förstår du inte. visst det kanske jag också gör. men haha jag skrattar åt dig. Vilka kompisar du har. kommer du ihåg vännen.   på din födelsedag du ville att alla dina kompisar skulle fira dig med tjejmiddag. vilka var det som kom ?! Bara jag & sara. kändes det bra Eller ? Jag hade inget emot dig, Det var du som startade allting men det är vi som kommer avsluta det här. Och din kompis kan gå ut hur mycket hon vill. Hon behöver inte vara rädd och jag lovar dig det ....... Jag kommer inte röra ett finger på dig.   Men om jag va du skulle jag hålla mig minst 100 meter ifrån "oss" jag tror du vet vem du är och vilka vi är. Vi får väll se om du är lika kaxig som du är bakom skärmen. Vad ska du göra ?! ha sex med min pojkvänn igen Eller? Vem vet jag kanske rörde din kille när ni var tillsammans ;) Det här är bara början sötnosar, puss puss på alla och speciellt dig Gumman du kan behöva en faktiskt ! :)

Kommentarer
» Sanna

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg:D!



Hoppas allt är bra med dig.

2009-08-12 // 21:42:07
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback