sommarlov

hej sötnosar, Kom precis hem till bästisen och hon ligger typ och sover nu. Ikväll jar vi inget gjort så mycket träffat några kompisar bara. & asso vad äckliga alla killar har blivit. Alla äckliga killar som skriver på msn hela tiden och vill bazza  :s ! Ni kommer aldrig få mig ! & En kille smsade mig idag och ville träffas och så, jag sa nej. Han har lixom varit på g med tre tjejer på en vecka typ och sen säger han typ att han gillade mig och inte ska playa mig för jag är speciell. asså äckliga killar tagga från mig jag vill ha seriöst ! Sen typ min kompis kille sitter och pratar och hans och hennes sexliv och att han är bäst på att ha 6 & allting att han ska säga det till hela världen och typ ha sex med alla. lixom vem bryr sig ? & vem vill ha en sådan kille som går till alla tjejer och säger så? Pluss att han och "kompisen" är tillsammans nu men dom har öppet förhållade i 4 dagar från och med nu. Asso dom får hålla på med hur många dom vill på dom här dagarna. HAha så nu kan natha och hon köra klart "hortävlingen" och dom ligger lika nu. Visst är det lite äckligt? Vad är det som är bra med att vara player och ha äckliga förhållanden är det bara jag som inte tycker det är bra att vara kk?  Är det Bara jag som vill ha min kille för mig själv Eller ?Hallå vart är alla seriösa killar I need one !
Snart ska jag också hoppa i sängen för imorgon blir det täbyC på morgonen och sedan fest på kvällen. Jag älskar sommarlov allså ! Godnatt sötsaker
 Älsklig har saknat dig som fan !

Kommentarer
» - H*

- men ofta!

2009-08-10 // 00:19:12
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback