saknat mig?

shu bitches, har ni saknat mig ? jag har inte saknat er. Har varit så mycket med skolan & vaknat 6 varje dag och efter skolan träffat massa kompisar och på dirrekten när jag kommit hem, läggdax sådär. men förlåt för dålig update det ska bli bättre jag lovar! Första skolveckan har varit och det känns helt okej faktikst. Idag hela dagen var jag ensam hemma med johannes och vi kollade på två olika filmer och käkade pizza och lite andra godsaker sen drog vi ut vid 8 och träffade några, var med honom igår också en stund hemma hos honom och kollade på en jätterolig film, haha känns som att det är det ända vi gör. Snart ska caroline komma till mig och hon ska också sova här. har inte träffat henne på länge känns det som så det ska bli roligt. jag håller på att somna just nu men det blir säkert bättre när jag träffar henne eller vad tror ni ? ;) / viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback