sommarlov

cepe Kväll:

hej sötsaker,
Kom precis hem till bästisen. & vi är helt iskalla och blöta för det asregnade ute när vi var ute. Sen tog vi med en katt hem till henne också för den var hungrig haha så vi gav den lite skinka och nu ligger den och sover på hennes baksida eller så har den gömt sig. Den var hur söt som hälst. Ikväll har vi träffat ganska många olika och varit vid gustavsudde och krökat. Från två i dag tills det började regna & blixtra nu på kvällen vid Elva. ganska mysigt faktiskt sen har vi gjort mera saker förståss men jag har inte tid att dela med mig det hände typ några riktigt roliga grejer men jag vet int om jag kan säga det här. Några kanske skulle sova med oss också men vi kommer inte sova så bra då så dom fick inte,hehe och vi är inte så fina just nu med tanke på vad vi har gjort idag. & Imorgon är det fredag :) Vet inte vad jag ska göra & kommer säkert sova länge för jag har inte sovit något inatt ju. 2 dagar kvar tills älsklingen kommer hem så alla vet lixom.  Har lite ont i magen och det känns osm ja kommer somna vilken sekund som helst. kanske ska lägga mig i sängen. förlåt för jag skriver tråkiga saker, det blir så ibland, men godnatt



cepe dag:

hej sötnosar
, somnade vid 3 inatt och vaknade vid 5 då några ringde och frågade om jag ville festa? självklart ville jag det mitt i natten när jag har pjamas på mig, inget smink och sover! Jag drev, somnade om och vaknade vid 9 när mobilen ringde igen. typ 6 gånger. Asso om jag inte svarar fattar dom inte att jag sover då !? gick och åt frukost endå och nu har jag typ ingenting att göra eftersom alla sover. Senare idag ska jag träffa några men innan det ska jag vara med bästisen och göra lite hemligheter. ska spela lite spel nu & fördriva tiden. puss & smek
Finaste vovven :)

Kommentarer
» Freja

vilken söt hund :D

2009-08-13 // 16:50:41
URL: http://frejamatilda.blogg.se/
» Susanne

Aaw söte :) allt bra?

2009-08-13 // 16:56:29
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/
» THERÉSE

åh vilken bra bild det är^^ cute!

2009-08-13 // 18:27:02
URL: http://tettelush.blogg.se/
» elina



Du var med & rösta i min outfit tävling, och nu har jag dragit vinnare, ta gärna en titt om det var personen som du rösta på som vann! Annars, ha en bra dag!

2009-08-13 // 21:33:23
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback