Nionde april

shulelluuluu. det suger att blogga. men aja jag har precis sminkat mig och ska hem till caroline och äta middag , hennes mamma fyller år :D mycket grattis ! . och alldeles nyss kom det två as söta flickor hem till mig som va påskkärringar .  gud va söta dom var . får verkligen flasbacks från när jag var sån. hah aja dom tog allt mitt godis iallfall :p men jag ska ändå köpa nytt ikväll . jag ska typ sova hemmos sara igen eller iallfall vara med henne. i morse kom johannes hem till mig och nu luktar det as mycket honom i mitt rum hahah :o jag ska typ vara med han ikväll också . och så igår på kvällen var jag med ramiro och lollo hemma hos ramiro . vi kollade på underbar och älskad av alla . den är as sorlig . :'( brb <3 hehe

Kommentarer
» Anonym

varför sover du aldrig hos johannes eller han hos dig? du sover alltid hos en kompis men aldrig honom?

2009-04-10 // 01:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback