21.07

hej min sötaste sötnos ! allså bloggen :p idag har jag varit hemma hela dagen nästan för jag är jättesjuk. caroline gjorde mig sjuk. jag har typ pluggat idag. sett på film sen gick jag ut och träffade en kompis en snabbis. och nej jag är inte tillsammans med johannes igen ? vi tänkte typ bli det men så blev det aldrig. och nu har vi slagit vad om pengar. han tror att han kan vara utan mig ett helt år ? det tror jag verkligen inte. Tror ni det? hahah . han kommer börja snacka med mig snart igen. belive me! imorgon är det fredag cuties. min favorit dag. jag kanske ska till skolan vet inte än. jag vill bara ha sommarlov nu :')
Imorgon ska jag också till stan med bästis. och göra lite allt möjligt sen på kvällen ska vi kröka med ramiro och ralle typ och massa andra. Jag vill träffa johannes också. vi skulle typ göra det på lördag men han kanske har ändrat sig nu. vet ju aldrig. 

hahah nu skrev johannes till mig igen . han klarade sig utan mig i typ 10 minuter ? min lilla sötnos asso. eller juste jag
 får inte kalla han det längre. min lilla vänn :p

nu ska jag dusha och äta glass. Älskar dig hannah litecke mest. du finns värkligen där på riktigt <3 du är så söt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback