godmorgon sötnnooosar



ja vakna innan 9 imorse på en söndag ! då kom en lärare hem till mig / victorias mamma asso det är samma person. jag räknade matte i 3 och en halv timme det blev 50 svåra tal, med a b c.. jobbigt som fan ! men nu e ja klar ja har typ blivit värsta pluggisen:) idag fyller min syrra år eller min bästis hihi lillsara hon fyller 16 ! alla grattar henne. om en stund ska ja dra till täby me mamma o mnin riktiga syrra hah o köpa bhar å lite sånt :) skriver mera sen eller ikväll

, föresten blev det lite rörigt i inläggen igår dem hamna huller om buller hoppas ni fattar endå ;)
en till sak ja kommit på är att man brukar gå i typ 6a,7a,8a,9a i högstadiet men ja har bytt så mkt så ja har gått i 6a,7b,8e,9c  :) väldigt mkt variation lite kul hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback