16 september 2008



nu kanja gå till skolan å allting för jag vet att om emma rör mig kommer hon få ett helvette, hon kan säga hej till döden asso, idag har vi haft indrottsdag ja sprang 60 m på 08.06 sekunder. bäst i klassen *stolt* hihi sen var ja med sara i täby vi hade skit kul vi garva åt allting typ. ja sa : här bor min mormor å hon ba här bor min farmor sen helt plötsligt tänk om du skulle flytta till din mormor o ja till min farmor, ingen fattar men vi garva i timmar asso ! sen käkade vi på tacobar :) ja hade inga skor på mig ida hha. på fredag ska ja kröka med sara ralle o kim LÄNGTAR som fan. det är gamla tider de asso bara vi fyra.  i miss old times,.men det kmr bli så najs på frdag sen ska vi sova hos ralle :D mys som fan, skriver mer imorogn <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback