14 september



nu är allt seriöst knas som fan, jag kan typ inte ens gå utanför min dörr utan att vara rädd att någon skas slå mig. det kommer bli svårt att förklara allt det här,,men ja tar det från början, jag ahr alltid haft lite playigt rykte men det har inte varit någon stor grej, det började precis i början av skolan jag skickade nakenbilder på mig till en kille i min klass för att jag o min kompis skulle få sprit det höll i ca en vecka sen ville han ha en pullfilm också men då sa jag nej ja tänker inte skicka de, då sa han skyll dig själv nu skickar jag bilderna till alla, det var mitt livs största misstag för det blev bara värre. jag var tvungan att vara hemm från skolan i drygt en vecka sen funkade inte det längre, jag fick börja i vallatorpskolan igen. jag hade gått där från 6års till sexan. jag började i 9c förut gick jag i A. jag trodde alltig var på sin bättringsväg, ett tag iaf såklar tman hörde folk som skrek hora o massa saker, sen i min klass fans det en normal kille man kunde parat med alla andra var töntar, så jag började parat med han.sen på fredagen ville han låna 20 kr av mig jag sa okej men ja vet inte vrf. ja mötte han vid ica. sen såg ja han på kvällen igen å sen lite senare skrev han ett smsa till mig å ba ja sakanr dej kom till erikslund(ja va i vtuna) ja ba ja kmr sen kanske sakanr dej med hoppas inte emma e där. asso emma e hans brud som går i 9a som ja kännt sen 6års.. jag avr inte seriös med smset .. itne han heller lxm, sen rigner emma mog o ba skriker o massa skit. vrf ja smsar med henne skille å så. sen ringer alla mig å det blir kaos. vid halv 12 mlöter jag emma. hon sa kom självt til lica så då tänkte ja de tär fegt om ja tar med mej folk så ja gick dit själv å hon va där med 15 pers.. jag ville inte slå henne men ja gjorde lite motstånd å så hon fick en ngra bra träffar en spark i ansiktet som gjorde så jag började blöda näsbllod och vid ögat. hon drog låss mitt hår i mina örhängen. och min nya mobil gick sönder .. :/ sen när det var öve rjag jag hem till caroline med marcus ollas sen efter ja sminkat över allt o mådde liet bättre så gick ja hem och sov. sen på lördagen fick man sms hela dagen t ex, om duintekoimmer till skolan blir det värre, du kommer få spö på måndag lilla vän du kan  itne göra ngt åt saken. sen massa sånt där så rigner dom hela tiden. det är lxm mina gamla klasskompisar. jag vet jag har gjort fel men shiit överreagera, jag gillar inte hennes kille lxm ja känner inte ens han eller ngt!!! sen igår asso i lördags kunde ja inte gå ut. bergs å sarwo kom hem till mig och snackade med mig. dom hatar mig, beröttar sen vrf. men dom var snälla och sa bra saker. fast dom var arga på samma gång. dom berättaade vad som händer om jag inte slutar, och sarwo ahr precis flyttat hem till vtuna igen. hon bodde i foster förut  för hon hade det typ lika jobbigt som jag FYFAN. sen sa dom vi kmr också till din ksola på måndag så kom dit. du kmr säker få spö men det blir värre om du gömmer dig. sen sa dom om du vill pka till vtuna ikväll å träffa dina kompsiar så kan vi följa med dig så ingen slår dej på vägen, det kändes bra fast ja grät samtidigt. jag gick in å tänkt epå allt nu ska ja värkligen försöka va stark å fixa till det här. sen på natten träffade jag adde och david i typ 20 minuter på en buss, och idag asso dagen efter smsar emma vrf snackar du med lovisas kille(adde) SHIIIIIIIIIIET ja har inget liv, alla vet vem jag är alla hatar mej alla vet mitt rykte. på en timme vet alla vilka ja snackar med asso !. så ja får typ inte snacka med nng kille nu. men sen har ja tydligen gjort väldigt många misstak som ja kan hålla me dom, 

  • strulade med parsoa när han var tsm med esca men det var hans fel
  • rob puss mig när ja va packad. bergs gillade han
  • victoriq var på g med robin o ja började sncka med han
  • sen det med emmas kille åså

det är jättemånga saker men asso det är lite överdrivet tycker jag. men det är as många som tycker syndom mig så får gå igenom det här men ja ska till skolan imorgon, sara edström kommer dit, och hon har lovat att hjälpa mig. försöka iaf. nu orkar jag itne skriva mer om det här nu, berättar mer imorgon eller ikväll , <3
tack till alla äkta som finns där när alla andra sviker och allt fuckar sig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback