7 oktober 2008

jag har inte kunnat skriva på ett tag för mamma o pappa tog mitt intternet :S haha och min mobil domhar läst alla sms SHIET :o igår och idag var jag med para ist för att gå i skolan.. vi gjorde inte så mkt elr igår blev vi jagade av snuten för dom trodde vi brännde upp en toa i bällstaberg jag har inte sprunigt så fort på länge sen åkte vi till danderyd :) käkade mat och typ soov :):P.. hah sen idag åkte vi ngn jävla skolturs buss och hamna i öknen ja svär.. 1 mil  norr om vallentuna typ seneby.. det gick hästar utanför bussen. sen hittade vi en mobil på bussen och fick hittelön också :) jag ska typ flytta hem till victoriq ett tag för min mamma hatar mig :/ hihi .. förseten så såg jag ett rådjur igår det va skit läskigt ! :'( orka alla föreldrar som försöker få mig gå i skolan ! jag säger bara lycka till ja gör vad jag vill :) skriver mer imorgoon <33 puss o godnatt

Kommentarer
» Jenn

smart att bränna upp toan ;P

vi måste ses snart föresten gumman!

<3333

2008-10-08 // 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback