5 november / tihiii

snodde den här listan av caroline som hade snott den av  emelie , HAH

STEG 1
Namn: victoria
Födelsedatum: 16 augusti 1993
Ögonfärg: bruna men blå linser ;)
Hårfärg: mörkbrunt
Längd: 1.63 tror jag
Vänster/högerhänt: höger
Stjärntecken: lejon, grrrr
Kär: yes


STEG 2
Skor som du bar idag: svarta ballerina skor
Dina svagheter: att om jag är rädd så visar jag det :) , sara klagar på de hela tiden hah xd
Rädsla: ensamhet
Målsättning: eh?


STEG 3
Första tanken när du vaknade: okej.. sover nog lite mer

STEG 4

Pepsi eller CocaCola: cola
Mcdonalds eller Burger King: mcdonalds :)
Adidas eller Nike: adidas
Choklad eller vanilj: choklaaad


STEG 5
Svär du: alltid :)
Sjunger du: haha ja ibland
Duschar du varje dag: nästan
Gillar du skolan: absolut :)
Tror du på dig själv: det händer
Kommer du överens med din mamma: nej
Kommer du överens med din pappa: nej


STEG 6
Har du under den senaste månaden;
Haft sex: ja :)
Drucikt alkohol: ja
Rökt: nej
Shoppat: yes
Bakat: japp
Stulit något: ....

STEG 7
Däckat eller varit jättefull: ah
Blivit kallad hora: många ggr
Blivit nerslagen: nej :)

STEG 8
I framtiden
Namn på barn: ingen aaaning
Hur vill du dö: jag vill inte dö
Vad vill du bli när du blir stor: vet inteee


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: för många
Antal piercings: 8 ;)
Antal taturingar: inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen: inte många
Antal saker jag ångrar: jävligt mååånga !


STEG 10

Vad ska du göra i sommar: SOLA !!!!
Vad ska du göra i vinter: göra snögubbar :')
När tar du studenten: 2012
Vad gör du efter gymnasiet: reser utomlands :)
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: vet inte
Vad händer i helgen: träffa kompisar oså :) vara med caroline säkert
Vad vill du göra just nu: sooovvaaaaa !

STEG 11
Vill du ha pojkvän: a det vill jag
Vad tittar du på först hos killar: allting
Vad är sexigast hos en kille: maaagen och ögonen :)
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: ? hah
Vem är den perversaste person du känner: lil-para hahh
Hur gammal är din yngsta kusin: ingenaning

Kommentarer
» Anonym

du är stolt över att folk kallar dig hora? hahahhahah, äckel! ofta inte du har rökt nån gång din myttare.

2008-11-06 // 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback